DEĞERLERİMİZ SESİMİZ

DEĞERLERİMİZ SESİMİZ

DEĞERLERİMİZ SESİMİZ PROJEMİZ 

Proje kurucumuz EMEL GÜNDOĞAN, İtalya'nın kurucu ortak olduğu projeyi yürütmektedir. Uluslararası 14 okulun ve ülkenin katılımıyla proje oluşturulmuştur. (Türkiye-Romanya-İtalya-Yunanistan)

14.04.2025 29

DEĞERLERİMİZ SESİMİZ PROJEMİZ 

Proje kurucumuz EMEL GÜNDOĞAN, İtalya'nın kurucu ortak olduğu projeyi yürütmektedir. Uluslararası 14 okulun ve ülkenin katılımıyla proje oluşturulmuştur. (Türkiye-Romanya-İtalya-Yunanistan)

 

Projenin Amaçları

1.Kültürel değişimi teşvik etmek: Farklı ülkelerden gelen öğrenciler arasında anlayış ve işbirliğini teşvik etmek

2.Değerler üzerine düşünmeyi teşvik etmek: Öğrencilere paylaşılan değerler ve bunların günlük yaşamdaki önemi üzerinde düşünmelerini için öncülük etmek

3.Yaratıcılığı geliştirmek: Öğrencilerin yazma, çizim ve dijital tasarım olmak üzere çeşitli web2 araçları ile sanatsal becerilerini geliştirmek

4.Dil becerisini geliştirmek: Öğrencilerin işbirlikçi tartışmalar ve proje faaliyetleri ile dil yeterliliğini geliştirmek

5.Dijital okuryazarlığı teşvik etmek: İşbirliği  iletişim ve sunum için dijital araçları kullanmak

6.Aktif katılımı teşvik etmek: Öğrencilere seçilen değerleri kendi toplumları içinde somutlaştırmaları ve uygulamaları için fırsat sunmak

 

Etkinlik Yönergeleri

1.Ekim ayı etkinliği: Öğrenciler, daha iyi bir Dünya için ortak değerleri kelime bulutu etkinliği ile keşfeder.

2.Kasım ayı etkinlikleri: Öğrenciler, değerler yapboz etkinliği ile oyun hazırlar.

Öğrenciler, "Renkli Değerler Mozaiği" etkinliğiyle çizimler yaparak bu çizimlerden mozaik çalışması oluşturur.

3.Aralık ayı etkinliği: Her bir öğrenci bir değer seçerek yeni yıl mesajı oluşturur ve bu mesajlardan dijital bir kitap oluşturur.

4.Ocak ayı etkinliği: Karışık ülke takımı etkinliği ile öğrenciler farklı türde web2 araçları kullanır.

Öğrenciler altı takıma ayrılır. Her takım iki ay ve değer seçerek farklı çalışmalar oluşturur.

Takım 1: 

Ögrenciler, Haziran(nezaket) ve Temmuz(Cesaret) ayları için öğrenciler beyin fırtınası yaparak akrostiş hazırlar.

Takım 2:

Öğrenciler, Mart(saygı) ve Eylül(cömertlik) ayları için dijital kitap hazırlar.

Takım 3:

Öğrenciler, Ağustos(sevgi) ve Ekim(adalet) ayları için atasözleri ve deyimler panosu oluşturur.

Takım 4:

Öğrenciler, Şubat(dayanışma) ve Kasım(huzur) ayları için poster hazırlar.

Takım 5:

Öğrenciler, Ocak (dürüstlük) ve Aralık(arkadaşlık) ayları için slogan hazırlar ve sesli olarak oluşturulan sloganları dijital kitaba aktarır.

Takım 6:

Öğrenciler, Nisan(Minnettarlık) ve Mayıs(sabır) ayları için kelime bulutları oluşturur.

5.Öğrenciler işbirlikçi final ürünü olarak takvim hazırlar. 12 ay için birer değer seçilir. Seçilen değerler için her okul, takvime farklı etkinlik ekler. Etkinlikler: çizim, atasözü, deyim, slogan, motto, poster, kendi ülkelerine ait semboller(değerleri temsil eden), değerlerle alakalı oluşturulan dijital kitap karekodları, akrostiş, şiir, kelime bulutu, yapılacaklar listesi, emoji vb..

 

** OUR VALUES OUR VOİCES - CANVA **

** OUR VALUES OUR VOİCES - YOUTUBE **

** OUR VİRTUAL EXHİBİTİONS - ARTSTEPS **

** OUR VALUES OUR VOİCES - DİGİPADS **

** PUZZLE-1 **  **PUZZLE-2 ** **PUZZLE-3** 

** PUZZLE-4 **  **PUZZLE-5 **  **PUZZLE-6**

15-04-202515-04-2025

14-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-2025